Sommar, festivaler, WGT!

Alltså ÅH! vad jag längtar efter nästa sommar. WGT, Sweden Rock (förhoppningsvis). Helt galet, cräjzy och underbart. Jag längtar, längtar och längtar! Vet dock inte vad jag ksa ha på mig på WGT, vill ju vara snygg ;) Haha, dagens I-landsproblem for sure, är ju för fasen mer än ett halvår tills dess.

Well well, var väl typ det jag ville blörpa ur mig för tillfället. Inget mer vettigt än så. Mår överjävligt nu. Får se om jag jobbar ikväll eller inte. Inte om jag mår såhär dåligt iaf. Visst jag behöver pengarna, men nu håller jag på att börja gråta hela tiden typ. Inte särskilt trevligt nej. Fryser, skakar, mår illa, svettas. Jäy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0