Jag vill inte leva mer

Jag tror jag ska dö. Eller iaf något åt det hållet. Gå i tusen bitar. Det gör fysiskt ont i mig och jag hyperventilerar. Smärta överallt. Hjärtat värker. Jag ser ut som ett vrak, rödsprängda ögon, tårar som inte slutar rinna. Hur kunde det bli såhär? Är detta slutet? Jag vet inte. Jag vill inte det, jag hoppas, ber, gråter, dör. Lite i taget. Omvartannat. Jag vet inte vad jag helst vill nu.




"I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do.
I've found out a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you.
I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0