Designer- fast skor istället för kläder

På nelly.se kan man få chansen att vinna en tävling genom att designa sin egen sko, och placerar man sig i topp tre så får man sin egendesignade sko tillverkad och dessutom presentkort och lite annat smått och gott. Inte helt fel med andra ord. Tyvärr är det så med alla sådana här tävlingar att man inte har någon chans så länge man inte är en känd bloggare och har en väldigt stor fanbase, eller en hel drös med vänner och ingen fritid som kan rösta fram en. Synd. Hade varit riktigt skoj att få designa en egen sko. Hur coolt är inte det liksom?

På tal om att designa kläder och liknande så skulle jag någon gång i framtiden vilja gå en kurs och lära mig sy kläder, bara enkla saker och mest för min egen skull. Fast vem vet, jag kanske fastnar för det och startar en egen klädlinje? Snygga och lite mer rockiga ridkläder kanske hade varit något? Det är i alla fall något som inte finns på marknaden ännu. En av anledningarna kan ju vara att det inte finns någon efterfrågan på dylika kläder, men det skulle faktiskt också kunna vara så att ingen har gjort slag i saken och tagit fram en vettig och bra kollektion som faktiskt skulle stå sig bra på marknaden. Det får bli ett framtida projekt.

Hursomhelst, om någon vill rösta på någon utav mina egendesignade skor så är det bara att klicka på länken nedan och rösta. Givetvis en femma ;)

Klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0